کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317518 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باز طراحی برنامه تنظیمات iOS 18 با قابلیت‌ های جدید

در کنفرانس WWDC 2024، اپل از بروزرسانی نرم‌ افزاری iOS 18 رونمایی کرد. در حالی که ویژگی‌ های هوش مصنوعی اپل مورد توجه زیادی قرار گرفته است، پس از نصب iOS 18 روی آیفون خود، متوجه ویژگی‌ ها و تغییرات دیگری نیز خواهید شد.

به عنوان مثال، می‌توانید حالت تاریک جدید را برای آیکون‌ های صفحه اصلی تنظیم کنید، والپیپرهای جدید را امتحان کنید، از حالت بازی استفاده کنید، نور چراغ قوه را تغییر دهید، فیلم‌ های فضایی ضبط کنید و رمزهای عبور Wi-Fi را با کاربران اندروید به اشتراک بگذارید. اما بروزرسانی iOS 18 که بیشتر شبیه به «کم کردن فاصله با اندروید» است، تغییرات قابل مشاهده‌ ای را نیز برای مرتب کردن برنامه تنظیمات به همراه دارد.

 

 باز طراحی برنامه تنظیمات iOS 18 با قابلیت‌ های جدید

 

اضافه شدن موارد جدیدی که در پایین برنامه تنظیمات پیدا می‌کنید، بخش «برنامه‌ ها» است. این بخش، خانه جدید برای تمام برنامه‌ ها و بازی‌ های نصب شده روی آیفون شماست که قبلاً در صفحه اصلی برنامه تنظیمات قرار داده می‌شد.

رابط کاربری آشناست. در بالای بخش برنامه‌ ها یک نوار جستجو با گزینه جستجوی صوتی پیدا می‌کنید. برنامه‌ ها و بازی‌ های فهرست‌ شده در اینجا به ترتیب alphabet یک دسته‌ بندی شده‌اند و می‌توانید از انتخاب‌ گر سمت راست برای رفتن سریع به هر بخش استفاده کنید.

می‌توانید روی یک برنامه یا بازی در لیست ضربه بزنید تا تمام تنظیمات مرتبط را پیدا کنید، درست مانند نسخه‌ های قبلی iOS. توجه داشته باشید که بخش برنامه‌ ها شامل برنامه‌ ها و بازی‌ های شخص ثالث و همچنین برنامه‌ های ساخته‌ شده توسط اپل در آیفون شما می‌شود.

ما یک راهنمای دقیق در مورد نحوه قفل کردن و مخفی کردن برنامه‌ ها در iOS 18 منتشر کرده‌ایم. نکته مهمی که در بخش برنامه‌ ها متوجه خواهید شد این است که برنامه‌ ها و بازی‌ های مخفی شما به طور مستقیم قابل مشاهده نیستند. بنابراین، اگر می‌خواهید تنظیمات چنین برنامه‌ هایی را تغییر دهید، باید به پایین اسکرول کنید و گزینه‌ای به نام «برنامه‌ های مخفی» (که از طریق Face ID یا Touch ID باز می‌شود) را پیدا کنید.

تغییر دیگری که متوجه خواهید شد این است که اپل شروع به قرار دادن متن بیشتری در برنامه تنظیمات کرده است. صفحات مختلف برای ویژگی‌ هایی مانند Wi-Fi، بلوتوث، هات‌ اسپات شخصی، عمومی، دسترسی و موارد دیگر در بالای صفحه یک کارت دانش دارند.

این کارت توضیح مختصری از عملکرد ویژگی خاص با پیوندی به یک صفحه پشتیبانی نشان می‌دهد که می‌توانید در مورد آن بیشتر بخوانید. با این حال، کارت دانش در همه صفحات قابل مشاهده نیست. شما آن را در صفحات باتری، دوربین، زمان نمایش و سایر صفحات پیدا نخواهید کرد.

به غیر از آن، اپل با حذف برخی موارد سعی در مرتب کردن برنامه تنظیمات در iOS 18 دارد. برای مثال، اپل کل بخش رمزهای عبور را حذف کرده است زیرا اکنون به عنوان یک برنامه مدیریت رمز عبور چند سکویی در دسترس است که به طور مفصل در مورد آن صحبت کردیم.

در صفحه مرکز کنترل در برنامه تنظیمات، گزینه‌ های افزودن و سازماندهی کنترل‌ ها حذف شده‌اند. اکنون فقط یک دکمه برای فعال یا غیرفعال کردن مرکز کنترل در برنامه‌ ها نمایش داده می‌شود.

این به این دلیل است که مرکز کنترل بازطراحی‌ شده iOS 18 اکنون شامل یک گالری کنترل جدید است که در آن اپل همه گزینه‌ ها را در یک مکان و کنترل‌ های جدید از برنامه‌ های شخص ثالث نمایش می‌دهد. همچنین در گوشه بالا سمت راست یک دکمه پاور پیدا خواهید کرد که به جای فشار دادن طولانی دکمه کناری، خاموش کردن دستگاه را آسان‌ تر می‌کند.

بنابراین، اینها برخی از تغییراتی است که در برنامه تنظیمات در iOS 18 اعمال می‌شود. با این حال، به خاطر داشته باشید که ویژگی‌ های برنامه ممکن است با انتشار نسخه‌ های بتای بعدی در طول زمان تغییر کند و پیاده‌ سازی واقعی در نسخه پایدار iOS 18 ممکن است ظاهر یا عملکرد متفاوتی داشته باشد.

توجه: اگر قصد نصب نسخه بتای توسعه‌ دهنده iOS 18 روی دستگاه خود را دارید، توصیه می‌شود از تمام داده‌ های خود پشتیبان تهیه کنید و با احتیاط ادامه دهید. نسخه‌ های پیش‌ انتشار نرم‌ افزار اپل ممکن است حاوی باگ‌ ها و مشکلات غیرمنتظره‌ای باشند که می‌توانند به داده‌های شما آسیب بزنند یا بر عملکرد عادی دستگاه شما تأثیر بگذارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50379 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/03 تعداد مشاهده: 869
سافت گذر